27.10.2012

"Moja tajna ljubav, nešto više od prijatelja, neko s kim su emocije bile zabranjene.. To mi je bio on. I pričali su mi svašta o njemu, da je loš, da je zlo, djavo sa licem andjela, bahat i arogantan. I jeste, bio je loš. Bio je najgori onda kada sam ja bila loša prema njemu. Jedini muškarac koji mi je vraćao za sve. Valjda je zato postao tako poseban i bitan.. Ali ipak sam otišla jednog dana, bez riječi, bez pozdrava jer me je on pustio da odem. Nikada mi nije priznao koliko mu stvarno značim, jer smo igrali igru u kojoj gubi onaj ko prvi kaže “volim te”. Izgubio je pola sebe sa mnom, oslonac, podršku, ženu svog života. Ali znam da je dio mene ipak ostao u njemu, dovoljan da me do kraja života traži u drugim ženama, a sa mnom ostaje povezan nerazdvojno – zauvijek."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Poetry by heart

“I ako još išta ima da se oprosti, eto i to ti noćas opraštam…”

RSS 2.0