14.11.2012

"Nemaju oni pojma kako je meni bilo. Koliko sam suza prolila radi njega, koliko puta se tresla do iznemoglosti. Misle, nedostajao mi je. Nemaju oni pojma. Bez njega, ja izgubila sam smisao života, izgubila se u moru nebitnih osoba. Opet sam bila na početku, sama i izgubljena. Ali onda, jednom od onih mnogih dana kada sam izašla sama i prošla pokraj našeg mjesta, primjetila sam poglede u očima drugih. Način na koji su me gledali. Nisam mogla da vjerujem, oni me sažaljevaju. Sažaljevaju, a nemaju pojma kroz šta ja prolazim. Ko su oni da se suosjećaju samnom? Ništa oni ne znaju. Čula sam kako pričaju da sam na ivici ludila. Taj dan, koji je započeo ništa drukčije od ostalih, bio je preokretnica. Odlučila sam pokazati svima da mogu bez njega. Da ne ovisim o njemu više. Da sam dovoljno jaka da nastavim sama. Znala sam da to mogu. Dovoljno sam snažna, uvijek sam i bila. Morala sam da im dokažem da mogu bez njega. I, još bitnije, morala sam sebi da dokažem da mogu bez njega. 
Vidi me sada mili, vidi kako uživam. Naravno da te se sjećam i da sve lijepo vežem za tebe, ali ne ovisim više o tebi. I pogodi šta? Osjećaj je nevjerovatan. Sada znam da će naići neko ko će me tretirati bolje od tebe. Neko ko me neće odbaciti ko zadnje smeće. Ko neće otići kad je najteže. Neko, ko će se znati nositi samnom i s mojim vrlinama isto kao i mana. I sada znam da to i zaslužujem. Zaslužujem najbolje, i neću stati dok to pronađem.
Vidi me mili, vidi kako sijam. Vidi me kako se smijem. Kako sam sretna. Vidi kako mi je lijepo. I to je sve bez tebe. Bez imalo tvog utjecaja u mom životu. Vidiš da mi ne trebaš. Vidiš li? Upamti to sljedeći put kad me htjedneš natrag, kad požališ što si dopustio drugom da me osvoji. Upamti, jer si ti za sve kriv. Vidi moje oči kako za drugim lete. Vidiš li, jer meni je dugo trebalo da sama to uvidim."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Poetry by heart

“I ako još išta ima da se oprosti, eto i to ti noćas opraštam…”

RSS 2.0