13.11.2012

"I naravno da sam ljubomorna. Ali ne znam kako bih trebala da se osjećam. Vidim sve te cure, kako te imaju, kako provodiš vrijeme s njima. Nasmijavaš ih kao što si mene nekada, grliš kao što si mene jednom davnako. Imaju te na način na koji te ja više nikada neću imati. I reci mi sada, kako da ne osjetim bol. Kako sada da ne zaboli lijeva strana kad su one na mom mjestu. Pripadam uz tebe, samo tako se čini ispravno. A samo tu nisam. A one jesu. One su te koje ti uspiju izmamiti osmijeh na lice. Samo čekam da čujem da voliš jednu od njih. Samo čekam da saznam da sam zaista samo prošlost za tebe, samo još jedna lijepa uspomena. Kako da ne budem tužna, kad tvoja prošlost meni je sadašnjost."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Poetry by heart

“I ako još išta ima da se oprosti, eto i to ti noćas opraštam…”

RSS 2.0