06.11.2012

”Bila je prva u nizu naivnih devojčica s kojom sam se poigravao od onog trenutka kad sam shvatio da mogu. Pošto je bila prva, posebna – nazvao sam je prvom ljubavi. Život me odveo u neki drugi grad, a prvu ljubav sam ostavio među onim mislima koje retko kad padnu na pamet..
Kad sam se jednog dana vratio, sreo sam dobro poznate plave oči, pogled ispod najdražih obrva. Odmah sam je prepoznao. Moja prva ljubav više nije bila klinka, a ni naivna devojčica kako sam je na pocetku nazvao. Barem sudeci po onom šta mi je odgovorila kad sam je pitao da li me se seća. 
Rekla je: Naravno. Ti si onaj koji je svoju priliku imao… I propustio.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Poetry by heart

“I ako još išta ima da se oprosti, eto i to ti noćas opraštam…”

RSS 2.0